غذای گربه مفید پرشین دیجی پت
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
غذای گربه مفید پرشین دیجی پت
یک شنبه 10 بهمن 1400 ساعت 10:31 | بازدید : 447 | نویسنده : علی | ( نظرات )

غذای گربه مفید پرشین دیجی پت

 

گربه‌های پرشین، یکی از نژادهای بسیار جذاب و زیبای گربه هستند که در بین والدین حیوانات خانگی نیز محبوبیت بسیاری دارند. این گربه‌ها موهای بلند و صورت پهن دارند، اما کمی تنبل هستند؛ به همین دلیل غذای گربه پرشین با گربه‌های دیگر تفاوت دارد و همین امر هم سبب شده تا برخی از برندهای غذای حیوانات خانگی، غذاهای مخصوصی برای گربه‌های پرشین تولید ‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان غذای گربه مفید را نام برد که برای تغذیه بچه گربه پرشین نیز بسیار مؤثر است. در ادامه ضمن بررسی غذای گربه پرشین، برند مفید را نیز مورد ارزیابی قرار خواهیم داد. شما می‌توانید برای تهیه غذای مخصوص گربه‌های پرشین به پت‌ شاپ آنلاین دیجی پت مراجعه نمایید. با ما همراه باشید تا مراحل تغذیه این حیوانات ملوس را بررسی کنیم.

گربه‌های پرشین چه جور گربه‌هایی هستند؟

گربه‌های پرشین گربه‌هایی با چشم‌‌های درشت رنگی و پوست و موی لطیف هستند که بین ۸ تا ۱۱ سال عمر می‌کنند. از ویژگی‌های بارز رفتاری این گربه‌ها می‌توان کم تحرکی و بد اشتهایی را نام برد. همین خصلت‌ها سبب شده تا رژیم غذای گربه پرشین با دیگر نژادهای گربه تفاوت‌های کوچکی داشته باشد که والدین برای داشتن یک گربه پرشین سرحال، ملزم به رعایت آن‌ها هستند. این گربه‌ها در انواع رنگ‌ها موجود هستند و هرکدام زیبایی‌های خاص خود را دارند. اما معمولاً همه‌ی دوستداران حیوانات از گربه‌های پرشین خوش‌شان می‌آید. چون این گربه‌ها بیشتر روز را می‌خوابند، اما وقتی بیدار می‌شوند، با تمام انرژی که دارند به والدین خود نزدیک می‌شوند و لحظات شادی را برای آن‌ها می‌سازند. پرشین‌ها می‌توانند فضای خانه را برای اهالی آن آبادتر و شاداب‌تر کنند.

در ادامه به تغذیه صحیح برای گربه‌های پرشین خواهیم پرداخت. اگر صاحب یک گربه پرشین هستید یا به تازگی می‌خواهید یک گربه پرشین به خانه‌تان بیاورید، با ما همراه بمانید

ویژگی‌های غذای گربه‌های پرشین چیست؟

بهترین رژیم غذایی برای گربه پرشین، رژیمی است که توسط دامپزشک برای این گربه‌ها تنظیم شود. چراکه هرچقدر گربه‌های پرشین بزرگ‌تر شوند،‌ باید تغییراتی را در رژیم غذایی آن‌ها اعمال کرد. به صورت کلی، چون گربه‌های پرشین موهای بلند و ظریفی دارند، باید رژیم غذایی آن‌ها سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ و امگا ۶ به همراه ویتامین‌های لازم برای این حیوانات باشد. با مشورت دامپزشک می‌توان ویتامین‌های لازم را به‌صورت مکمل هم در غذای گربه پرشین دیجی پت جای داد.

غذاهای خانگی که ترکیب آن‌ها توسط دامپزشک تعیین شده باشد، بهترین نوع غذا برای این حیوانات خواهد بود. اما معمولاً والدین نمی‌توانند تمام محتویات موجود در رژیم غذاهای خانگی را برای حیوانات خود فراهم کنند و وقت کافی برای تهیه غذای گربه‌ها را ندارند. به همین خاطر بهترین جایگزین برای غذای خانگی، غذاهای باکیفیت تجاری برای گربه‌های پرشین است!

تغذیه بچه گربه پرشین باید چگونه باشد؟

بچه گربه‌ها را می‌توان زیباترین و ملوس‌ترین موجودات زنده دنیا در نظر گرفت که به اندازه تمامی زیبایی خود ظریف هستند و نیاز به مراقبت ویژه دارند. اگرچه گربه مادر می‌تواند بهترین مراقب برای آن‌ها باشد، اما گربه‌های مادر نیز برای رسیدگی کامل به بچه گربه‌های خود به امکانات که والدین در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند، نیاز دارند. مانند جای خواب مناسب و همچنین یک تغذیه مناسب برای مادر. چراکه اگر گربه مادر خوب تغذیه شود، شیر آن نیز از کیفیت کافی برای بچه‌گربه‌ها برخودار خواهد بود.

نه تنها در نژاد گربه‌های پرشین، بلکه در کلیه نژادهای گربه، بهترین تغذیه برای هفته‌های ابتدایی زندگی بچه گربه‌ها، شیر مادر است. پس از آن نیز غذاهای استارتر و نرم برای تغذیه بچه گربه‌ توصیه می‌شود و پس از آن نیز بسته به نژاد گربه باید یک رژیم غذایی متناسب به کمک دامپزشک برای این حیوانات تعیین شود. شاید برخی از والدین بخواهند موضوع مشورت با دامپزشک را از تنظیم رژیم غذای گربه پرشین خود حذف کنند، اما این گزینه حذف شدنی نیست. مادامی که شما تصمیم می‌گیرید از یک حیوان خانگی نگهداری کنید، مشورت با دامپزشک باید به یک کار روتین برای شما تبدیل شود. چراکه در مورد هر مسئله‌ای در رابطه با حیوانات خانگی، باید دامپزشک را در جریان گذاشت تا ما را راهنمایی کند. به‌خصوص در مورد تغذیه حیوانات خانگی!

غذای گربه مفید برای گربه‌های پرشین

در مورد یک رژیم غذایی تجاری مناسب برای گربه‌های پرشین می‌توان روی غذای گربه مفید حساب کرد. تیم غذایی MOFEED از بهترین مواد اولیه برای تولیدات خود بهره می‌گیرد و محصولات خود را با قیمت‌هایی مناسب عرضه می‌کند که به راحتی می‌توان آن‌ها را برای حیوانات خانگی خود خریداری کرد. لازم به ذکر است که خوراک مفید از به‌روزترین تحقیقات و اطلاعات جهان در تولید محصولات خود استفاده می‌کند تا بتواند با توجه به فیزیولوژی سگ‌ها و گربه‌ها و نژاد هریک از آن‌ها غذای اختصاصی را برای بازار داخلی ایران تولید و عرضه کند. شما می‌توانید غذای خشک و کنسروی مفید را برای گربه‌های پرشین خود تهیه کنید و از وجود ویتامین‌ها و اسیدهای چرب کافی موجود در این غذاها اطمینان داشته باشید. غذای گربه می‌تواند برای همیشه در رژیم غذای تجاری گربه پرشین شما جای بگیرد.




موضوعات مرتبط: حیوانات خانگی , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :