آموزش خط روند در دلفین وست
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
آموزش خط روند در دلفین وست
شنبه 9 بهمن 1400 ساعت 20:12 | بازدید : 449 | نویسنده : علی | ( نظرات )

چرا قدم اول در شروع فارکس آموزش خط روند در دلفین وست است؟

تحلیل تکنیکال را می‌توان رایج‌ترین و محبوب‌ترین شیوه‌ تحلیلی برای فعالیت در بازارهای مالی در نظر گرفت که توسط اکثریت تریدرهای بازار بزرگ فارکس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار، بسترهای بسیاری برای آموزش اصول فعالیت در بازارهای مالی مانند فارکس وجود دارد، اما با توجه به اینکه متدها و استراتژی‌های معاملاتی روز به روز در حال توسعه هستند، بنابراین برای فراگیری آخرین اصول آموزش فارکس از صفر، باید به منابع به‌روز و مناسبی دسترسی داشته باشیم تا بتوانیم این اصول را یاد گرفته و به‌صورت عملی در معاملات خود اجرا نماییم. قبلاً برای یادگیری این مهم باید به منابع خارجی مراجعه می‌کردیم، اما پس از ارائه‌ی آموزش‌های غنی و پیوسته‌ی دلفین وست «dolfinvest.com» دیگر نیازی به منابع خارجی نیست و هرآنچه لازم است تا در مورد فارکس و آموزش تحلیل تکنیکال بدانیم در این وبسایت وجود دارد. اگر به دنبال یک منبع فارسی و عالی برای فراگیری معامله در فارکس هستید، ما به شما خواهیم گفت که باید چکار کنید!

اهمیت آموزش خط روند در دلفین وست

تحلیل تکنیکال را می‌توان رایج‌ترین و محبوب‌ترین شیوه‌ی تحلیلی برای فعالیت در بازارهای مالی در نظر گرفت که توسط اکثریت تریدرهای بازار بزرگ فارکس نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. تحلیل‌گران با بررسی نمودارهای قیمتی به تمام آنچه که برای پیش‌بینی قیمت بالقوه جفت‌ارزها در فارکس نیاز دارند، دست می‌یابند. این تحلیل برپایه‌ی این اصل استوار است که: «تاریخ در بازار تکرار می‌شود!»، با توجه به این عبارت، باید در نظر داشته باشیم که تحلیل‌گران تکنیکال از روی تکرار شدن نوع نوسانات در بازار، پیش‌بینی‌های مورد نظر خود را انجام می‌دهند و پوزیشن‌های معاملاتی خود را براساس داده‌های به دست آمده از نمودارها و اندیکاتورها باز می‌کنند. اما تحلیل تکنیکال خود دارای ابزارها و استراتژی‌های متنوعی است که باید مورد آموزش و تمرین قرار بگیرند. مهم‌ترین و رایج‌ترین استراتژی‌های تحلیل تکنیکال مانند پرایس اکشن، امواج الیوت، فیبوناچی و ... را می‌توانید از طریق دوره‌های آموزش خط روند در دلفین وست فرا بگیرید.

چرا قدم اول در شروع فارکس از صفر آموزش تحلیل تکنیکال است؟

از جمله بارزترین ویژگی‌های تحلیل تکنیکال می‌توان به این مورد اشاره کرد که قیمت‌ها در فارکس همان روندی که در گذشته داشتند را ادامه می‌دهند، مگر این‌که شرایط کلی بازار تغییر کند که اکثر استراتژی‌های تحلیل تکنیکال نیز از روی همین فرضیه انجام می‌شوند. اندیکاتورها و اسیلاتورها از مهم‌ترین ابزارها در آموزش خط روند در دلفین وست هستند که به کمک آن‌ها می‌توان چگونگی حرکت قیمت در نمودارها را مورد ارزیابی قرار داد. برای آموزش تحلیل تکنیکال لازم نیست تا اطلاعات بنیادی، اقتصادی و سیاسی دخیل بر نوسان قیمت‌ها را مورد ارزیابی قرار دهیم؛ چراکه فقط اطلاعات موجود در نمودارهای قیمت می‌تواند هر آن‌چه برای پیش‌بینی قیمت‌های آتی بازار نیاز داریم را به دستمان بدهد. به همین خاطر فراگیری و پرداختن به تحلیل تکنیکال، بسیار آسان‌تر و رایج‌تر از پرداختن به دیگر شیوه‌های تحلیلی مانند تحلیل فاندامنتال است!




موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 36
:: باردید دیروز : 2
:: بازدید هفته : 502
:: بازدید ماه : 4818
:: بازدید سال : 17856
:: بازدید کلی : 43263