سرمایه گذاری دانش محور با محمدمهدی سامانی پور (مستر تریدر)
بهترین و قشنگ ترین مطالب روز ایران اینجاست
سرمایه گذاری دانش محور با محمدمهدی سامانی پور (مستر تریدر)
شنبه 18 تير 1401 ساعت 22:47 | بازدید : 143 | نویسنده : علی | ( نظرات )

مستر تریدر

 

مستر تریدر

 

امروزه بازار معاملات بورس، ارزهای دیجیتال و طلا به یکی از منابع خوب درآمد تبدیل شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است. اما بسیاری از کسانی که با امید سودآوری روزافزون وارد این عرصه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند، نتیجه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گیرند.

این افراد براساس شنیده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها قدم به راهی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذارند که اطلاع دقیقی از چند و چون آن ندارند. فراموش نکنید که برای ورود به زمینه معاملات، دانش حرف اول را می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌زند. اما از چه منبعی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان مطالعه را شروع کرد؟ آموزش بورس از در چه منبعی در دسترس است؟ و آیا کسب اطلاعات درمورد بازارهای مالی جهانی ممکن است؟ افراد بسیاری وجود دارند که قبل از ما وارد حوزه سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اند. در این مقاله قصد داریم محمدمهدی سامانی پور (مستر تریدر) یکی از منتورها و متخصصان حوزه سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری را معرفی کنیم.

 

محمدمهدی سامانی پور(مستر تریدر) کیست؟

همه متخصصان از ابتدا حرفه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای نبودند. طبیعی است که هر موفقیتی نتیجه مسیری طولانی است و نشان از تلاش آن شخص دارد. محمد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مهدی سامانی پور که با نام مستر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تریدر شناخته می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شود، یکی از متخصصان در زمینه سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری است.

دانشجویی که روزی به امید درآمدزایی وارد بازار سرمایه شده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بود، پس از تجربه ضرر زیاد و از دست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دادن بخش زیادی از سرمایه‌اش وارد مسیری جدید شد؛ مسیری به نام مسیر تجربه و یادگیری.

همیشه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گویند مشکلات ما را متوقف نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند بلکه به ما آموزش می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌دهند. برای مسترتریدر نیز چنین بود. او پس از مواجهه با ضرر و شکست، در مسیر درست یادگیری قدم گذاشت و پس از کسب تجربه‌های بسیار، امروز در جایگاهی شایان قرار گرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است.

تحلیل تکنیکال یک راه موفقیت برای سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری

تحلیل تکنیکال یکی از راه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی است که یک سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذار را به سود می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رساند. محمدمهدی سامانی پور نیز تمام توان و تلاش خود را در یادگیری این دانش و ترفندهای آن قرارداد. نتیجه این تلاش رسیدن به یک سبک معاملاتی کارآمد بود که تلفیقی از price action و تئوری امواج است. این سبک تحلیل و معامله چنان کارآمد است که در 4 سال اخیر به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ صورت مستمر سوددهی داشته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ است. جالب است بدانید که مسترتریدر با استفاده از همین سبک معاملاتی، ریزش ارزش بیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کوین از 14 هزار دلار به 3 هزار دلار را پیشبینی کرد!

مستر تریدر منتوری برای سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاران

افرادی که با تلاش و زحمت بسیار به جایگاهی می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رسند هرگز گذشته خود را فراموش نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند. آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها همیشه در تکاپو هستند تا به افرادی که نیازمند کمک هستند کمک کنند. در حال حاضر افراد بسیاری وجود دارند که تازه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کاران مسیر سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری هستند و شاید خود شما نیز یکی از آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها باشید. هیچ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کس نمی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌خواهد سرمایه خود را از دست بدهد، به ویژه اگر به دلیل ناآگاهی باشد. به همین دلایل محمدمهدی سامانی پور با همکاری تعدادی زیادی از متخصصین بازار سرمایه، تجربیات خود را در وب‌سایتی به نام دلفین وست جمع‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آوری کرده‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است. در واقع تجارب چندین ساله محمدمهدی سامانی پور به‌علاوه تجارب اساتید بزرگ ایران در این سایت جمع‌آوری شده است تا شما راحت‌تر از گذشته به موفقیت در بازارهای بورس، بازارهای مالی جهانی، ارز دیجیتال و... برسید.

دلفین وست؛ مجموعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای فعال در بازار سرمایه و بورس

دلفین وست بستری است که علاقه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مندان در آن می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانند در مورد بورس تهران، بازارهای مالی جهانی، ارز دیجیتال، سرمایه گذاری در مسکن، سرمایه گذاری در طلا و... آموزش‌های مفیدی را به رایگان کسب کنند. از ویژگی‌های خوب مجموعه دلفین وست تیم جوان و بروز آن است. وجود این تیم جوان باعث شده است تا آموزش‌های بروز و باکیفیتی در سایت مجموعه تولید و منتشر شود. 

باز هم تاکید می‌شود که برای موفقیت در بازار بزرگ بورس، سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاران باید از تحلیل تکنیکال به خوبی آگاه باشند. تحلیل تکنیکال در کنار تعداد دیگری از فاکتورهای سرمایه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌گذاری تخصصی هر بازار، آن چیزی هستند که پیش از ورود به بازار باید آموخت. به دلیل اهمیت بالا و درخواست زیاد مخاطبان در دلفین وست نیز شرایطی فراهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شده است تا تمامی مردم ایران به راحتی بتوانند به آموزش بورس از صفر به آسانی دسترسی داشته باشند. در این وب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌سایت آموزش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های فارسی و به‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌روز به همراه مشاوره‌های تخصصی در اختیار کاربران قرار گرفته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌است. تا امروز دلفین وست توانسته است با برگزاری 43 دوره آموزشی کاربردی 2300 دانشجو را به موفقیت در بازارهای مالی برساند. از دیگر فعالیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های این مجموعه می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توان به برگزاری 1200 جلسه مشاوره خصوصی و برگزاری اولین و بزرگترین کنگره تکنیکالیست‌ها در ایران اشاره کرد.

 




موضوعات مرتبط: سرمایه گذاری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست










می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان modoposhakk و آدرس modoposhakk.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 340
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 15
:: باردید دیروز : 62
:: بازدید هفته : 770
:: بازدید ماه : 4904
:: بازدید سال : 12852
:: بازدید کلی : 38259